סגירת מרפסת- מידע שימושי

סוכך מרקיזה עם חלק קבוע - סככות נועה

חומרים ושימושים 

הקיץ אומנם מאחורינו אבל לפעמים השמש בישראל יכולה להציץ גם בעונות השנה האחרות ואנחנו דווקא מעדיפים להסתדר בלעדיה ברוב המקרים. ישיבה בצל, בעיקר בחודשי הקיץ היא השאיפה שלנו והיא הדרך שלנו באמת להירגע קצת ולעשות לעצמנו מנוחה אמיתית. הבעיה מתחילה שלא תמיד פתרונות ההצללה מתאימים לנו למרפסת בבית או במשרד ואז אנחנו מנסים לאלתר ובוחרים בפתרונות לא מספיק טובים. כאשר אתם מחפשים פתרונות הצללה מתאימים זה לא הזמן להתפשר ובטח לא הזמן לבחור בסוככים לא איכותיים, להחלטה שלכם יכול להיות משקל רב בהנאה שלכם בישיבה הבאה שלכם עם כוס קפה או סתם ישיבה עם חברים. 

לא רק פתרון נגד השמש  מיתוג העסק בעזרת הסוככים 

אז מעבר לפתרון ההצללה שהסוכך מאפשר לנו הוא גם מאפשר לנו את האופציה לפרסם את העסק שלנו ולשווק את החברה שלנו בצורה טובה יותר. על הסוכך עצמו אנחנו יכולים לפרסם את המסעדה, החנות, המשרד או העסק שלנו ולמעשה למתג אותם בצורה הרבה יותר מושכת והרבה יותר אפקטיבית. בדרך הזו אתם למעשה מרוויחים פעמיים: גם מאפשרים ללקוחות שלכם לשבת בנוח ובנעימות בעסק שלכם וגם חושפים את העסק שלכם לכל מי שנמצא בסביבה ועשוי להיות לקוח פוטנציאלי שלכם. 

להתאים את הסוכך לציפיות שלכם 

יש מגוון רחב של סוככים ובהחלט אפשר לומר שכל סוכך מאפשר לנו להגן על עצמנו מפני השמש בצורה שונה. כמובן שהסוכך שאתם בוחרים תלוי גם במבנה של המרפסת או החצר שלכם ולא בטוח שכל סוכך בהכרח יתאים למקום שלכם. המטרה הראשונית שלכם היא להתאים את הסוכך לסוג המבנה שלכם, רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם פתרון הצללה מקסימאלי שגם יחזיק לאורך שנים, גם יתאים לסוג המבנה שלכם וגם יספק לכם את הפתרון הטוב ביותר עבור הצרכים והדרישות שלכם. 

ומה עם המחיר? אפשר לעשות הכל במחיר אטרקטיבי ומשתלם 

סגירת מרפסת בעזרת סוככים לא אמורה לקרוע לכם את הכיס ובטח שלא אמורה להוציא מכם סכומים שאין לכם להוציא. כאשר אתם מחפשים פתרון עבור סגירת מרפסת שמש כך שהשמש לא תפריע לכם בשעות הצהריים או אפילו בשעות הבוקר אתם בהחלט צריכים לקחת בחשבון גם את הפן הכלכלי ולבחור סוככים בהתאם לתקציב שקבעתם לעצמכם מלכתחילה.  

אם אתם שואלים את עצמכם איך תסגרו את המרפסת במחיר משתלם אז זה כבר מראה שאתם חושבים על הכל ולוקחים בחשבון גם את הצד הכלכלי, התשובה לשאלה הזו תלויה בעיקר בכם ואם תדעו להתנהל בהתאם לתקציב שלכם תוכלו לזכות גם בפתרון הצללה מצוין וגם לא לקרוע לעצמכם את הכיס. כמו בכל עסקה שתסגרו או כמו בכל רכישה שתעשו יש השפעה גדולה מאוד למחיר על ההחלטה הסופית שלכם, גם במקרה הזה מומלץ מאוד למצוא את הפתרון המושלם אבל לקחת בחשבון את המחיר שאתם משלמים. 

סוכך מרקיזה עם חלק קבוע - סככות נועה

מרקיזה עם חלק קבוע